Pages

Saturday 26 March 2011

As told by Ginger

Soms heb je wel eens een moment dat je iets uit je jeugd heel erg mist, de dingen die je kon doen en zeggen. En natuurlijk de tekenfilms die je kon kijken. Ik was altijd een grote Nickelodeon fan en keek Saved by the bell, Sweet valley high. Ik hoop dat al deze programma's weer eens zullen verschijnen. Maar het meeste mis ik nog As told by Ginger. Dit was echt mijn lieveling serie en ik wacht nog steeds op de dag dat hij terug zal komen ! Tot nu toe heb ik ook nog geen dvd box kunnen vinden van het programma, maar mocht die ooit nog uit komen. Dan ben ik de eerste die hem heeft watch my word!!


De brugklasser Ginger Houtslag heeft het niet bepaald makkelijk. Ze is reuze onzeker in haar nieuwe wereld waarin alles draait om de nieuwste mode en juiste vrienden. Gelukkig heeft Ginger veel steun aan haar twee bestfriends Pauline en Merel. Maar ook Sophie het populairste meisje van de school eist veel aandacht van Ginger. Ginger vind het heel lastig om steeds maar te moeten kiezen tussen populariteit en echt vrienden. Maar gelukkig kan ze al haar problemen kwijt aan 1 ding waar ze het meeste van houd, haar dagboek.



Like it ? 

Liefst Nahawi

No comments:

Post a Comment