Pages

Saturday 19 March 2011

Summer..... I can feel it in my bones

Er is natuurlijk niets lekkerde dan wakker worden met de zon die schijnt en vogeltsjes die fluiten. Op zo'n moment kan mijn dag niet meer stuk! Alleen krijg ik wel amazing veel heimwee naar de zomer...
Maar om het toch leuk te maken heb ik alvast mijn must-have list bij elkaar gezocht.

Dus lieve lieve Beauty's hier heb ik mijn perfecte zomer outfit bij elkaar gezocht voor jullie:




















1. Zonnebril, mijn voorkeur gaat uit naar de piloten zonnebrillen. Hij is namelijk bij elke outfit goed te combineren !  Nu voor €9,95 op www.sunglasses.nl

2. Jurkjes, natuurlijk kun je lieve schattige jurkjes in de zomer niet missen, ik hou het meest van jurkjes met zachte kleuren zoals gebroken wit bijvoorbeeld deze tuniek. Nu voor € 29.95 te vinden op www.wehkamp.nl

3. Shoes, ik vind dat je in de zomer niet echt heel veel kan variƫren in schoen soorten het zijn altijd splipers of pumps, daar is natuurlijk niets mis mee. Ik garandeer je met deze mooie shoes sla je de plank niet mis ! Nu te koop op www.asos.com

4. Finishing touch. Ik zou je aanraden om niet teveel sieraden, make-up te dragen bij een outfit als deze, een paar armbandjes of een simpele ketting, beetje mascara en een zachte kleur lipgloss en nagellak zijn genoeg. Neem een voorbeeld aan deze sieraden: Allemaal te vinden op www.fashionchick.nl 


Pffff wat krijg ik zin in de zomer, nog een paar maanden wachten......
It's gonna be a great summer i can feel it in my bones.

Loveeesx Nahawi

No comments:

Post a Comment