Pages

Monday 25 April 2011

Cheers to the new me !

Iedereen moet wel eens zijn verhalen kwijt kunnen toch, en ik neem ook aan dat iedereen dit op zijn eigen manier doet toch ?
Daarom heb ik besloten om op MNBB wat meer over mezelf te vertellen meer over mijn ervaring in het leven, zodat ik niet echt het gevoel krijgt dat ik altijd maar verplicht ben iets te posten maar gewoon wanneer ik het wil. Ik weet namelijk ook zeker dat dit de juiste ontlading voor mij zou kunnen zijn, gewoon even vertellen wat me dwars zit of over iets leuks dat ik heb mee gemaakt ! Ik heb namelijk zo een respect voor de mensen die een blog maken die helemaal over hen zelf gaat ik vind dat echt geweldig. Dat betekend natuurlijk niet dat ik jullie niet meer over andere leuke dingen zal vertellen zoals fashion.. Maar ik mag ook wel me verhaal kwijt kunnen toch haahhahah ??

Nou wat dacht je van cheers to the new me !

xx nahawi :)

No comments:

Post a Comment