Pages

Monday 11 April 2011

That's all i ever asked

Ik zal altijd zijn wie ik ben geweest en nooit veranderen,
zeg me niet dat je me niet meer herkend,
zeg me niet dat je niet weet wie ik  ben.
ik deed een paar stappen achteruit en dat waren niet jou verwachtingen,

voor één keer deed ik het niet allemaal zoals jij wilde.
voor één keer dacht ik aan mezelf, mezelf en dat was voor jou niet genoeg.

je kijkt me aan en verteld me dat ik niet op de juiste manier lach,
je kijkt me aan en verteld me dat ik niet ben zoals jij had gedacht.

ik hou me mond en zeg niets terug, niet omdat ik bang ben om mezelf te zijn.
Maar juist omdat ik heb ontdekt dat stilte de manier is om iemand te raken,
juist omdat stilte de manier is om iemand iets te vertellen.

Met stilte wil ik jou vertellen dat ik ben wie ik ben, je neemt me maar zoals ik ben. Oh ben je het er niet mee eens daar is de deur. Loop nu weg en kom nooit meer terug, lach me nu uit en steun me niet meer. Maar kom niet terug wanneer is succes heb, kom niet terug wanneer de regen voorbij is en de zon voor altijd zal blijven schijnen.


All i ever asked is for you to love for who I am and the way I am. 

Nahawi x

No comments:

Post a Comment