Pages

Monday 11 April 2011

WHAT TO DO WITH 10 MILLION, I'LL SHOW YOU !




Ik heb me altijd voor genomen dat als ik ooit rijk mocht worden het rustig aan zal doen. De gedachte dat ik ooit 10 miljoen in me handen zou kunnen krijgen laat me watertanden......
Je weet het maar nooit dus ik dacht ik maak gewoon een lijstje met dingen die ik zou doen en willen hebben als ik 10 miljoen in me handen zou krijgen.
And it goes a little like this:

  • Firts of all, zou ik gelijk een ticket boeken naar mijn droom lokatie New York City
  • Aan gekomen in New York ga ik op zoek naar een geweldig appartement met een mooi uitzicht over de hele stad. =)
  • Ik ben iemand die dol is op dieren dus natuurlijk ga ik naar het asiel en koop ik een cute hondje. Weer een nieuwe best friend erbij.
  • Ieder meisje heeft wel een droom fashion item dat zij graag zal willen hebben, en aan gezien ik nu dan toch die 10 miljoen heb.. Race is gelijk naar de winkel om een paar LOUBOUTINS te kopen. En nog wat meer shoppen natuurlijk
  • Natuurlijk zal ik niet naast mijn schoenen gaan lopen en zal ik zoiezo 1 miljoen of meer aan de arme mensen en familie leden geven. Mijn motto is altijd maar; Be the change you like to see in the world.
  • Nadat ik eindelijk klaar ben met die lijstje af te werken zou ik me focussen op me carrière en de rest van het geld op me bank zetten om te sparen.

En vind je dat ik verstandig met geld om zou gaan als ik 10 miljoen had ? Hoe zou jij het aan pakken.........


liefst Nahawi.

No comments:

Post a Comment